Ingatlankezelés, Lakáskezelés:

Ez a fogalom azt jelenti, amikor egy hozzáértő cég/személy egy ingatlannal kapcsolatban felmerülő bármilyen problémát megold egy bizonyos havi díj ellenében, amely a bérleti díjjal egyenesen arányos költség, a tulajdonos nevében, teljes körű meghatalmazottjaként. Legyen szó kiadásról, bérleti díj beszedéséről, takarításról, káreseményről, egy elromlott vízcsap kicseréléséről, felújításról, zárcseréről, adás-vételről vagy teljes körű felújításról.

Vannak olyan emberek, akik egy ingatlant kizárólag befektetési célzattal vásárolnak meg, nem azért mert ott szeretnének lakni. Amennyiben van kicsi gyermekük, sokszor az a cél, hogy nekik legyen majd egy lakása, ha felnő. De a befektetési célzat lehet egyszerűen csak a hosszútávú értéknövekedés kivárása, vagy az azonnali, havi rendszeres jövedelem megszerzése.

  • Amennyiben valaki megvásárol egy ingatlant és csak a hosszútávú értéknövekedésben gondolkozik, akkor nem biztos, hogy ki akarja adni. Sokan úgy gondolkoznak, hogy amennyiben a lakás üresen áll, biztosan semmi probléma nem merülhet fel. Erre sok ellenpélda létezik, véleményünk szerint egy ingatlan állagában romlás állhat be, ha nem használják.
  • Abban az esetben, ha valaki befektetési célzattal vásárolt ingatlant és ki kívánja adni, általában egy profi, kiadással foglalkozó irodához fordul segítségért. Magyarországon rengeteg ingatlaniroda van, akik foglalkoznak kiadással több-kevesebb sikerrel. Nem árt egy profi irodát találni. Nagy szeretettel ajánljuk a Lakáspont Ingatlant, https://lakaspontingatlan.hu amely iroda értékesítési szakemberei sokéves tapasztalatuk alapján tényleg megbízhatóak, és óriási segítséget tudnak nyújtani a tulajdonosoknak. Ők azok, akik a kiadásnál segítséget nyújtanak nem csak a bérlő megtalálásában, hanem a referenciák beszerzésében és a körültekintő (ügyvéd által szerkesztett) bérleti szerződés aláírásában is. Sok bérlő szigorúnak véli a sokéves tapasztalat alapján módosított és átszerkesztett szerződésünket, de ha belegondolunk egy több 10 milliós ingatlant, annak akár a töredékéért átad a tulajdonos a bérlőnek. Ezért kellenek a biztosítékok.

Ha a lakás trendy, felújított, új, akkor könnyű kiadni.

         

Sok tulajdonosnak már nincs pénze arra, hogy felújítsa a lakást, vagy már ideje nincs rá, hogy levezényelje. Így a lakás egyelőre régi, kicsit kopott, és használt marad. Jó lenne akkor is pénzt keresni vele igaz? Egy jó ingatlanos akkor is segíthet, ha nem teljesen felújított, ha nem újépítésű, és ha nincs rendben a lakás. Ha régi a bútor, ha csak linóleum van a padlón és ha régi a nyílászáró. Ilyenkor kicsit kevesebb bérleti díjat lehet kérni, de ki lehet adni. Többet kell vele dolgozni, és gyakran sokat kell takarítani. :-(. De megéri.

         

Nagyon sok tulajdonos azt gondolja, hogy ha kiadott egy lakást, már az álma valóra is vált, hátradőlhet és csak annyit kell tennie, hogy begyűjtse a bérleti díjakat. Gyakran lesz az álomból rémálom. Sajnos két-három hónap múlva rájön, hogy nem ez a valóság. A bérleti díj nem érkezik meg időben, fizetési haladékot kér, vagy a bérlő nem is hajlandó fizetni, a bérlő a legrosszabb időpontban telefonál, hogy valamilyen gond, probléma van a lakásban, elvesztette a lakáskulcsot, vagy éppen csőtörés van és eláztatták valahonnan fentről...

Amennyiben már van kiadott lakása, és érzékenyen reagál az alábbi problémákra, akkor ez Önnek szól, kattintson ide: ingatlan kezelés link!

  1. nincs elég időm a bérlőkkel találkozni
  2. nem tudom ellenőrizni a lakásom állapotát
  3. megint szükség lenne egy új íróasztal vásárlására
  4. gyakran érzem úgy, hogy sehova nem haladunk, minden bevételem elmegy a lakásom már meglévő állapotának fenntartására
  5. a felújítás menete lelassult, illetve megállt
  6. nem értem a bérleti szerződés szövegét, mihez van joga a bérlőnek?
  7. a közös képviselő állandóan hív a bérlők  rendbontása miatt
  8. valamiért nem érem el a bérlőket és már sokkal tartoznak
  9. szeretnék nyugalmat, kiszámíthatóságot
  10. szeretnék végre 2 hét szabit, amikor mindenki békén hagy és a lakásom mégis bevételt termel

Amennyiben magára ismert, mindenképpen kattintson ide: https://lakaspontingatlan.hu/cikkek/kezeles-landing

Ha feltett szándéka, hogy vásároljon egy kiadásra alkalmas ingatlant, ajánlunk egy megoldást, mert szerencsére van erre is megoldás. A megoldás egy ingatlan kezelő választása, aki könnyebbé, szabadabbá teszi az ingatlan tulajdonosának életét. A kezelésnek két mottója van:

Az idő = pénz,

illetve

Kevesebb stressz = több szabadság a tulajdonos részére

Az ingatlankezelő, amennyiben profi és ért hozzá, segít abban is, hogy milyen lakást érdemes megvenni befektetési szándékkal. A Lakáspont Ingatlan kifejezetten ilyen iroda, mert nem csak kezeléssel foglalkoznak, hanem az értékesítői csapatukkal a hátuk mögött már az ingatlan kiválasztásánál, véleményezésénél és megvásárlásánál is segítséget tudnak nyújtani, az alábbi tevékenységek magas színvonalú elvégzésével:

  1. Bérlő keresés: telefonos tájékoztatás, szűrés, többszöri lakásmutatás, alapos átvilágítási folyamat.
  2. Adatbázis használata: mivel az iroda sok lakást ajánl párhuzamosan, az adatbázisban rögzített keresőknek azonnal ki tudja ajánlani az ingatlant.
  3. Hirdetés: szakszerűen, profi fotókkal és alaprajzzal, elsősorban a saját weboldalon https://lakaspontingatlan.hu/, illetve fizetős hirdetési oldalakon keresztül hirdetik az ingatlant
  4. Bérleti szerződés: a szerződéskötés lebonyolítása, a szerződés igények szerinti módosítása, tanácsadás. Angol nyelvismeret, kétnyelvű bérleti szerződés. Magyar és külföldi tulajdonosok, bérlők számára. Bérleti szerződések lejáratának figyelése, szerződés módosítások, bérleti díj emelésre tesznek javaslatot, amennyiben a piaci helyzet indokolja
  5. Beköltöztetés, kiköltöztetés:  Az ingatlanba a bérlő beköltöztetése, átadás-átvételi papírok kitöltése, órák leolvasása, leltárkészítés, dokumentálás
  6. Óraátírás: A közmű órák átírásának ügyintézése akár a régi tulajdonosról az új tulajdonosra, vagy a tulajdonosról a bérlőkre és a bérleti szerződés lejártakor vissza a tulajdonosra. 0-s igazolások beszerzése igény szerint.  
  7. Biztosítás kötése az ingatlanra: Ajánlatkérés több biztosító társaságtól, szerződéskötés a tulajdonos számára legelőnyösebb ajánlatot adó biztosító társaságokkal, gondoskodás a díjfizetésről, és az éves szerződés átvizsgálásáról
  8. Közös képviselet: Kapcsolattartás a közös képviselettel, közös költség havi rendszeres befizetése, melyet bérlő esetén a bérlőtől előre beszednek, valamint az év végi egyenleg egyeztetése. Igény szerint a közgyűléseken közreműködés, a tulajdonos képviselete, jegyzőkönyvek ismertetése, a házban felmerült problémák véleményezése tanácsadás a döntéseknél
  9. Bevételek-kiadások kezelése: Bérlőkkel történő személyes találkozás, fizetési határidő betartatása. Az ingatlankezelő beszedi időben a bérleti díjat, késedelem esetén odafigyel, többszöri telefonos figyelmeztetés után írásbeli fizetési felszólítást küldése, majd ha más megoldás nincs, a bérleti szerződés megszüntetése. Segítséget nyújt a kiköltöztetésben. Emellett, az ingatlan rezsi és adóügyeinek, azaz a teljes pénzügyeinek kezelését is végzi a tulajdonos nevében, a tulajdonos helyett. A számlák kezelése, melynek során a kezelő folyamatosan figyeli a fizetendő határidős számlákat, villany, gáz, víz, internet..., gondoskodik az időben történő teljesítésükről, illetve azonnal intéz és amilyen rövid időn belül lehetséges, megold bármilyen számlákkal kapcsolatos problémát
  10. Riport: Rendszeres kimutatást készít havonta amely tájékoztatja a tulajdonost olyan szinten, amilyen szinten igényli, és ami alapján a tulajdonos felé a kifizetéseket végzi. Bérlők, tulajdonosok állandó tájékoztatása, e-mail váltások, telefonhívások.
  11. Problémamegoldás: A felmerülő problémák megoldása, a tulajdonossal előre egyeztetett jogkörben, kár esetén a biztosító társaságokkal történő ügyintézés teljeskörű ügyintézése, a kárelhárításban dolgozó szerelők kiválasztása, koordinálása, ellenőrzése és kifizetése
  12. Káresemény: A káresemény bejelentése akár a ház, akár a tulajdonos saját biztosító társasága felé. A biztosítási ügy teljes intézése. A kárszakértő fogadása, a kár bemutatása. Szerződéskötés biztosító társaságokkal, kárrendezéssel kapcsolatos ügyintézések, helyreállítások
  13. Takarítás: Az első bérlő beköltözése előtt érdemes a lakást nagyon szépen kitakaríttatni. Ezután minden bérlőtől elvárhatjuk, hogy a kiköltözésekor ugyanolyan tisztaságot hagyjon, mint amilyet kapott a beköltözéskor. Amennyiben a visszaadott lakás állapota nem megfelelő, intézzük a teljes takarítást, a bérlő költségén.  Megbízható takarítókat ajánljunk bérlőinknek és tulajdonosainknak
  14. Karbantartás: Vannak bizonyos készülékek, melyeknek éves karbantartása ajánlott illetve bizonyos készülékeknél pl. új kazán, a garancia megtartásának kifejezett feltétele. Ezeket időben elvégeztetjük megbízható szakemberekkel.

Kapcsolat felvételért kérem kattintson ide: Kattint ide

Amennyiben felkeltettük érdeklődősét, és szívesen igénybe venné szolgáltatásainkat, kérem keressen fel minket irodáinkban. https://lakaspontingatlan.hu/kapcsolat.html