mit adok a lakáskezeléssel még 01. rész

Sokan kérdezik, hogy az ingatlanközvetítésen kívül, mivel foglalkozunk még a Lakáspont keretein belül: Lakáskezeléssel foglalkozunk. Egy olyan cég, mint a miénk, valójában ügyfélközpontúan kezeli a lakásokat, figyelve arra, hogy nem csak a problémákat oldjunk meg, hanem proaktívan elébe megyünk a feladatoknak. Tapasztalatból tudjuk, hogy mi várható, a közeljövőben mik azok a problémák, amik előjöhetnek. Pl. ha egy lakásban a fűtőberendezést, vagy a hűtőberendezéseket nem tartjuk karban évente legalább egyszer, akkor azok el fognak romolni. Ha az új típusú bojlereket nem vízkőtelenítjük ki legalább 2 évente, akkor azok el fognak romolni. Ha egy ház éves bogárirtásánál nem csináltatjuk meg mi is a lakásunkban, akkor a bogarak hozzánk fognak menekülni. Ha bérlőváltás történik, és nincs nagytakarítás, karbantartás a lakásban, akkor a 3. bérlő után már várható egy teljes lakásfelújítás. Ha elromlik egy csak a fürdőszobában, akkor vélhetően sok-sok éven keresztül nem volt rendesen tisztítva, és a vízkőtől halt meg.

A lakások tulajdonosai a kezelés kapcsán értéket kapnak a bevételekből és folyamatosan növekvő értéke lesz a lakásuknak is, ami az egyik legnagyobb vagyontárgyuk.

 

Ha megnézed ezt a kis videót, akkor szinesebb képet kapsz a munkánkról:

https://www.youtube.com/watch?v=X-up5lEef5Q&ab_channel=LakaspontIngatlan

Mivel ad többet a Lakáspont, mint egy átlagos lakáskezelő cég?

1., A tulajdonosoknak a legnagyobb vagyontárgya és az egyik legnagyobb értéke a lakása. Mivel általában a lakások Budapest belvárosában, társasházakban vannak, az első legfontosabb dolog, hogy kapcsolatot tartunk a társasház képviselőjével. A közös költséget minden hónapban befizetjük, évente az egyenleget átvizsgáljuk, és a társasházi tájékoztatókat minden esetben elolvassuk. Javaslatot teszünk a tulajdonosnak, ha eldöntendő kérdés van a házzal kapcsolatban, és ha ő nem tud elmenni, elmegyünk a közgyűlésre. Minden ingatlan értékének meghatározásánál fontos tényező maga a társasház. Az, hogy a társasház milyen állapotban van, fel van-e újítva, van-e hitele, vagy tartaléka, és a kezelője, valamint a többi tulajdonos gondoskodik-e róla. A jó kapcsolat a közös képviselőkkel elősegíti a lakás kezelését. Akár nekünk van a házzal problémánk vagy a háznak van a bérlőnkkel problémája, így sokkal könnyebb orvosolni. Sok esetben amikor úgy döntenek a tulajdonosok, hogy végül eladják az ingatlant, az ingatlanközvetítést is a Lakáspont referensei végzik. Ebben az esetben is egyszerűbb a szükséges dokumentumokat ( SZMSZ, Társasházi alapító okirat, 0-s igazolás) egy olyan társasház kezelőtől beszerezni, akit ismerünk.

2. A legtöbb kezelő megelégszik azzal, ha átalányt fizet a tulajdonos minden közműnél. Mi minden esetben bediktáljuk a fogyasztásokat. Láttam olyan kezelő céget, aki a tulajdonosra hárítja a diktálás feladatát. Csak ellenőriz, de nem végez munkát. Csak lekönyvelik a számlákat, azt sem tudják, hogy pontosan mennyi az a fűtési díj.

3. Állandó telefonos elérhetőségünk van, ügyeletet is tartunk. Ha keresnek minket a bérlők, mert problémájuk van, felvesszük a telefont.

4. Minden feladatot, ami karbantartással, felújítással kapcsolatos, olyan szakemberekkel végeztetünk, akiket ismerünk, akiknek megbízunk a munkájában, szakértelmében. Mégpedig olyan minőségben lesznek elvégezve ezek a feladatok, amilyen minőségbe a sajátunkat végeztetnénk. Tehát olyan emberekkel dolgoztatunk, aki a felelősséget is merik vállalni azért vállalni azért csinálnak. A takarító úgy takarít, hogy tisztában van vele, mi is az, hogy tisztaság? Ha felújítás történik, akkor a szakemberek tudnak kommunikálni az emberekkel kedvesen.

Folytatásért keresd a 02. részt