Egy lakáskezelő iroda adminisztrátorának naplójából 3. rész

Azt ígértük múlt héten, hogy ma még megmutatjuk milyen is valójában Molnár Piroska kolléganőnk, a Budapest Belváros Specialista Lakáspont Ingatlanirodánál, és azt is eláruljuk, mi a mottója.

Hiteles, empatikus és az emberek az első perctől megbíznak benne. Valószínűleg ezek azok a tulajdonságai, amik miatt akik egyszer kapcsolatba kerülnek vele, folyamatosan ajánlják őt tovább. Már a mottója magáért beszél: „Mindig többet adni, mint amit elvárnak tőled vagy megfizetnek. És kitartani, mert vannak mély pontok!”


 

És hogy mit jelent számára a munkája?

Értéket...főleg értékes, érdekes emberi kapcsolatokat, folyamatos fejlődést, tanulást, kihívást, sikert és anyagi biztonságot.”

Mint már mondta, az ingatlanpiaci helyzet most sem olyan egyszerű, de saját bevallása szerint, amikor amikor kezdte, olyan neheze ment neki az ingatlanozás, hogy egy évig szinte semmit sem keresett, és szinte minden nap abba is akarta hagyni. Persze a kitartó munka meghozza a gyümölcsét és eredményes lesz. Sok a versenytárs a piacon, így még nehezebb bármit elkezdeni. Az ügyfelek is tájékozottabbak, rendelkeznek számítás technikai ismeretekkel, ha nem is ők, akkor a fiatalabb rokonaik, gyermekeik már egyszerűen fel tudják tenni hirdetni az ingatlanjaikat az internetre és ha van rár elég idejük, hogy valóban profi módon prezentálják a hirdetést, sok profi minőségű képet tegyeneke fel, jó alaprajzot, és pazar szöveget, akkor már csak elég energia és egy jó adat empátia szükséges az ingatlant megtekintőkhőz, és maguk is el tudják adni. Ezért kell valamiben jobbnak lenni, mint ők. Ez a jobb, az a 10.000 óra amit már egy hasonló szaktudással rendelkező ingatlaközvetítő referens beletett a munkájába. A jelenlegi világhelyzet is borzolja a kedélyeket az ingatlanpiacon. (épphogy kilábaltunk a Covid járvány hatásaiból, jött a háború, infláció, bizonytalan jövőkép stb…)
De ő kemény munkával, határozottan, mindig kész tervekkel megy előre nap, mint nap. Miért? A sikerért. És hogy mi számára a siker?

Tudom, hogy ez sablon, de tényleg nagyon jó érzés látni az elégedett Ügyfeleket, amikor ott ülsz a szerződéskötésen és látod, hogy mindenki elégedett és jó hangulatban, örömmel fizetik ki részedre a jutalékot. Sőt, utána jó szívvel ajánlanak másoknak, mert elégedettek voltak a szolgáltatásoddal.”


 

Ahogy már egy korább cikkünkben is írtuk, a mi Ingatlanirodánk tényleg nagy hangsúlyt fektet rá, hogy a kollégáink mind egytől-egyik szakképzett, profi, sikerorientált értékesítők legyenek, de a szakmai értékek mellett emberileg is büszkék lehessünk rá, hogy a csapatunk tagjai.

A sok-sok szakmában töltött év alatt megtapasztalhattam, hogy az ingatlanközvetítőket, mintha egyfajta misztikum övezné. Mindenkinek megvan róluk a véleménye, vagy jó vagy rossz, néha saját tapasztalatból, néha csak hallomásból, de valójában sokan nem is tudják, miről is szól pontosan az ő munkájuk, hogy egyszerre pszichológusok, adótanácsadók, könyvelők, ügyvédek, mentorok, akik meghallgatják az ügyfeleik minden kérdését, problémáját, hogy közösen megtalálják rá a megfelelő megoldást és mindeközben mennyi időt és energiát tesznek bele egy-egy sikeres üzlet lezárásába, kezdve az első pillanattól egészen a szerződéskötésig, sőt, még azután is, mert nálunk a munka nem ér ott véget, mi végig fogjuk az ügyfelek kezét, amíg igény van rá, az átadásig, az óraátírásokig, vagy épp egészen az ingatlan hosszútávú kezeléséig.

Stark Mónika
Lakáspont Belváros Specialista
mottóm: költséghatékonyan, a legmagasabb szintű szolgáltatással